kbraalparslann Kızlar bebeklerinize nasıl zıbın giydiriyorsunuz? Uzun kollu mu ? Yoksa sıfır kol mu? Yoksa kısa kol mu? Ben bugün uzun kollu giydirdim sizinde tavsiyenizi alırım , ev sıcak üstünde kazak var ama kolları soğuk geldi bana (5 aylık )
baysal kbraalparslann 10 aylık kısa kollu giydiriyorum çoğunlukla sıcağa çok alışmasını istemiyorum vücut ısısı gayet iyi oluyor kısa kollu yeterli oluyor ev 22 derece
nnuurrr kbraalparslann Bebeğim 14 aylık. Bu zamana kadar dışarda kar kış kıyamet çok soğuk olmadığı sürece genelde hep sıfır kollu giydirdim ve giydiriyorum. Termometre gerçekten büyük rahatlık.
kbraalparslann baysal Bende en iyisi ev termometresi alayım , banada sıcağa çok alıştırma diyorlar erkek bebeği diye ama bebeğim bir kaç gündür öksürük hapşırma var daha kötü olur diye korkuyorum
baysal kbraalparslann soğuk değil sıcak hasta eder insanı vücut kendini soğutmaya çalışır çok sıcak olduğunda terle soğu olayını yaşadığındada hastalanması çok daha kolay olur üstüne fazla düşmeyin bence benim yerlerim parke bile değil taş bütün gün yerde sürünüyor yerler buz gibi oluyor
baysal kbraalparslann uyuturken bile incecik uyku tulumuyla yatırıyorum kalın olanla uyuduğunda hiç rahat edemiyor gerçekten erkek bebekleri sıcağı sevmiyor
kbraalparslann baysal Bende öyle üstünü örtmüyorum o şekilde yatıyor , gerçekten sevmez miş herkes öyle diyor ama bende hasta olur diye korkuyorum işte
baysal kbraalparslann sizin üstünüze üç kat battaniye örtsünler yatmayı deneyin bir o kadar sıcakta siz bile yatamazsınız çocuk nasıl rahat uyusun azcık rahat olun 😂😂
kbraalparslann baysal Hayır canım yere seriyorum 😂😂 yerde yuvarlanıyor oynuyor flan 😂 Kız üstüne serer miyim bebe nasıl yaşasın ayyy ne güldüm jsjsjsj
kbraalparslann nnuurrr Bir an önce alayım, evlerimiz zaten sıcak 7/24 doğalgaz yanıyor evden çıkmıyoruz sabit ısı
baysal kbraalparslann bende üstüne sanmıştım 😂😂hiçbişey olmaz buz gibi betonda dolaşıp duruyor önceden dikkat ediyordum halıya geri alıyordum sürünmeye başladığından beri bıraktım artık asla yerlerinde durmuyorlar çünkü
burcinrafet kbraalparslann bencede çıkarın zaten hep hareket icindeler dışarı çıkınca çok soğuksa uzun giydiriyorum extra hep kısa kollu zaten yaz boyu sifirdi masallah hi hastalanmadik 16 aylık olduk
nnuurrr kbraalparslann Başta bana 23-24 bile soğuk geliyordu. Ya nasıl ideal ısı bu olabilir diyordum. Meğer ben sıcağa çok alışıkmışım. Bana kalsa ev herhalde 30 derecelerde olurdu. 😂
kbraalparslann baysal Ben kalın halıya geçtim bide sanırım çok titriyorum üstüne yaa Allah seni kız o kadar da değil üstüne sersem ooo pişer bebe 😂🙄
1mom1 kbraalparslann benim bebeğim 2ay 14 günlük doğduğundan beri ya askılı ya da kısa kollu giydiriyorum ,vücut sıcaklığı normal
elfnurs kbraalparslann uzun kollu giydiriyorum klimayla ısınıyor ev usudugunu hissedersem yelek takıyorum bide sırtına
secondmylife Evimiz.merkezi sistem çok sıcak oluyor çoğu zaman askılı zibinla geziyor altında pijama altı yada tayt ile. 19 aylik
kbraalparslann secondmylife Merkezi sistem ile çok şanslısınız ablamın evide öyle orda farklı giydiriyorum bende