muallimeanne20 kizim dogum gunune bir hafta kala bi baktim kendi kendine adim atip yurumeye basladi. Simdi 14 aylik olcak , patır patır dolaniyo evi. Ama hic kafana takma her cocuk ayni degil. Bi anne bi postta 17 aylik bebegim ingilizce sayi sayiyor konusuyor felan demisti. Daha benim kizim dede dio bazen anne dio, baba dio, 3 ay sonra mesela ingilizce konuscak kadar gelisecegini hic ama hic sanmiyorum, o yuzden takma yani