gokkusun_annesi1 Hoover marka mı yoksa Altus markasının mı kurutması daha iyi kızlar. Uygun fiyatlı bu ikisi vardı ikisi arasında söylerseniz sevinirim
Parsongan gokkusun_annesi1 Ben arçelik kullanıyorum memnunum. Ama burda hoover marka kullananların yorumlarını okumuştum onlar da çok memnundu. Altus yazana rastlamadım hiç
Obsesifkompulsifbozukluluk gokkusun_annesi1 hoover sevmedim çok kötü kapağı dandik trendyoldada şikayetler hep var bayiyr gittim oradada öyle dediler yetkilileri uzun süre gelmiyorlar falan filan hiç o topa girmeyin hoverin su haznesi kapağında olduğu için kapak kısmından genelde sorun yaşanıyor LG aldım ben o güzel öneririm
_tuuggcce_ gokkusun_annesi1 annemde hoover, kuzenimde altus var. Enerji sınıfı da önemli tabii.. ikiside çok memnun ama kuzenimin b sınıfı olduğu için hafta 2-3 çalıştırmasına rağmen 900lere kadar çıkıyor elektrik faturası. Benim Arçelik bu arada bende memnunum. Annem hoover o da çok memnun
gokkusun_annesi1 amazontuba fiyatları Beko veya arçeliğe göre çok uygun ve uygulamada yorumları bu hoover markasının falan çok iyi kullanan bi kaç tanıdık da var arada kaldım
amazontuba gokkusun_annesi1 Hoover kullanan benim de çok tanıdık var hepsi memnun hatta arkadaşımın annesi 2 yıldır kullanıyo kız kardeşim de altus al diyo 🤷♀️ hover ın bulaşık mak. Var bende memnunum ama bilemedim
gokkusun_annesi1 _tuuggcce_ annenizin ne kadar tutuyor acaba özel değilse, malum kış geldi ve çocuğum var en çok oğlumdan çamaşır çıkıyor doğal olarak,evim 1+1 çamaşır teline asıyorum kış gitmeden bile evin içinde 2 günde kuruyor napcan bilmiyorum
AEgemm gokkusun_annesi1 hoover kullanıyorum memnunum elektiriğe eksi yönde katkısı olmadı. Yüksek elektrikten dolayı beyni yandı hemen ilgilendiler servis gelip ücretsiz değiştirdi.
sekerbebeginannesi gokkusun_annesi1 ben bosch kullanıyorum memnunum, diğer markaları bilmiyorum ama alirken satıcı enerji sınıfı mümkünse a++ filan olsun demişti çünkü çok yakiyormus
sekerbebeginannesi sekerbebeginannesi gokkusun_annesi1 bu arada ben yaz kış hep kurutma acıyorum, benimki a+ seviye sanırım tam emin değilim ama elektrik faturamiz 300-400 bandında absürt rakamlar gelmiyor
zeynepoyku33 Ben vestel kullanıyorum memnunum. Ama vestel almasaydım bende altus alacaktım. Hoover hakkında bilgim yok.