Semre42 Merhaba hanimlar p.teai gunu 1 hafta olacak spiral taktirdm regl 4. Gunu takildm ve hala kanama devam ediyor fazla olmasa da ve kasik agrim var normal mi ?
KuzeyiinAnnesii Semre42 normal canım sonuçda bilinmedil bir cisim var vucudunda ve bunu tanımaya çalışıyor bu yüzden ağrın olması normal 6 ay kadar düzensiz kanamalar uzun ay başı ara kanamalar görebilirsin
tossikannesi Her ay öyle olcak on gün sürecek az az tam bitti derken başlicak falan benim üçüncü ayım hala aynı 😑 umarım geçer
Semre42 tossikannesi hadi yaaa off surekli boyle olmasi agdaya gidemiyorm rezil.olurm.diye gecmicek mi bu durum 😵