ismimuamma 8 aylık kızım ve kendisinden 2,5 yaş büyük bir kızım var. Kardeşini çok kıskanıyor ve önceden yapmadığı ve yapmaması gereken ne varsa inadına yapıyor. Bu durum bende üzüntüye, öfkeye sinire neden oluyor 😞 tavsiyeleriniz tecrübeleriniz nelerdir
Eda6714 ismimuamma benimde iki tane kızım var aralarında 14 ay var biri 3 yaşına girecek diğeri 19 aylık malesef bizde kıskançlık yaşıyoruz ikisi de kıskanıyor birbirini önüne geçemiyorum sürekli kavga ediyorlar ikisiyle de ilgilenebildigim kadar ilgileniyorum ama yine de aynı umarım büyüdükçe değişirler 🌸
Recbeyer ismimuamma bende ıkı erkek çocuk annesiyim biri 4 buçuk diğeri 2 yasında sürekli oyuncak kavgası oluyor aslında küçük biraz abisini kışkırtıyor abisinde ne varsa elinde ondan istiyor abide vermek istemiyor başlıyor kavga bağirişma ağlama bende bazen elimde olmadan bağırıyorum kızıyorum tabi ama geçecek inşallah 😄
ismimuamma Eda6714 Recbeyer peki sinirlenmiyor musunuz yada sinirlendiğinizde nasıl sakinleşiyorsunuz? Sanırım ben hamilelik ve lohusalık depresyonlarını yeni yeni yaşıyorum:/ kızdığım için pişmanlıktan ağlıyorum bir de
Eda6714 ismimuamma tanımı de sinirleniyorum uyarıyorum ikisini de aynı şeye devam ederlerse istedikleri şeyleri yapmıyorum ama yine yapıyorlar 100 kere anlatsam bile bağırış çağırış geçiyor günlerimiz