Haticeyns efnanveannesi35 bende yüzüme kullanmak istiyorum ya bide acaba jiletle alımdan sonra da faydası olur muki
Mrvsmt2502 Haticeyns hayır kökten almak gerekiyor ağda ya eldiven gibi. Ben 1 senedir kullanıyorum zaten aşırı bir kıl problemim yok ayrıca kesin çözümde değil sadcee çıkmayı geciktiriyor
efnanveannesi35 Haticeyns bende sürekli ağda yapamıyorum yada gidemiyorum malesef bebeğim var ve kuaför çok uzak venüs kullanıyorum vücuduma yüzümede küçük ustra kullanıyorum hiçbir sorunda yaşamadım tabi ki herkesin cildi almayabilir ama ben memnunum