Maaşınızı alınca veya elinizdeki parayı nasıl değerlendiriyorsunuz benimki eriyip gidiyor bakıyorum düzgün bişey aldığımda yok market kasap pazar derken…her ay sonuna yaklaşmadan bitiyor diğer ay olsun diye bekliyorum para eline geçtiği gibi çeyrek gram falan almak lazım herhalde onlarda uçtu Ajda alın diyorlar onu almak için maaş yetmiyor 😂