Oglancik 5 senedir ben, öncesinde de yaklaşık 10 senedir aile evimde kullanıyorduk hala kullanıyoruz. Çalışan veya çalışmayan fark etmez gerçekten insanın işini çok kolaylaştırıyor. Totalde 10 dk da mercimek çorbası yapıyorum, baklagiller, et yemekleri keza öyle çok çabuk oluyor. İşten gelince yemek yoksa yarım saatte çoğu şeyi halledebiliyordum. Bende 2 boyu var 3.5 lt ve 6 lt. 6 kt biraz büyük ama kalabalık misafirde iyi oluyor. Günlük kullanıma 3.5 lt çok uygun. Bütçeniz varsa kesinlikle sizi pişman etmez. Ben başka düdüklü denemedim ama annem çok farklı markalar denedi, hepsi fiyaskoydu. 10 senedir başka marka kullanmıyoruz. Diğer markaların son ürünleri için bişey diyemeyeceğim