Merhaba hanımlar, kızım 6,5 aylik
Gecen ay 2 uyku tulumu aldım çok üstünü acıyor diye ama ev gece bile 23 derecelerde oluyor ve benim bebegim sık terliyor yani boşa almışım tulumlari. Hiç giydirmedim haliyle
Hepsi buradadan aldığım için iade suresi doldu iade edemedim.
Kabanda bir arkadaş verdi ama mont aldık hiç giydirmedim o 2.el yani
Ekliyorum gorselleri