Elif337798 Iki kızım var biri 19 aylik biri 6 aylik kendi başlarına uyku uyumalarinj nasıl sağlayabilirim uykuları gelince çok agliyorlar
ikiprensesbebiss Elif337798 iki küçük bebisle nasıl idare ediyorsunuz :( yakında başıma gelecek de :))
Elif337798 ikiprensesbebiss ilk çok zor du ama şimdi kolay kıskandırmamaya özen gösterdim ikisine ayni anda sevdim aynı anda besledim birine ne yaparsam diğerine de yaptın kiskanmazlar bir birlerini kızım kardeşini bizden çok sever çok dikkat etmek lagzim o büyük ona daha çok ilgi göstereyim yapmadım yada o küçük onu daha çok seveyim de yapmadım aynı değerde sevdim ilgilendim anlıyorlar çünkü aralarında bir bağ oluşturdum birbirlerini çok seviyorlar umay ablası olmadan uyumaz ablası da kardeşi olmadan hiç bir yere gitmez bana dediler ki büyük olana daha çok ilgi göster kucuk anlamaz dediler anlıyorlar oyun mu oynayacağız alırdım oyuncakları ikisini de umay kucağımda diğeri yanımda uyun oynarız ilk zor uc ay çok zor diğeri bir balaklasin kolay olmaya başlıyor uzun oldu kusura bakmayın ve de kimseyi dinlemeyin onlar sizin çocuklarınız sizden iyi kimse bilemez işte uyku sorun bizde ne yaptıysam tek uykuya geçiremiyorum sallıyorum
Aklimideliricem Ya bende kendi başlarına geçiremiyorum ayağımda sallıyorum. Genelde küçüğü uyutup yerine koyup büyüğü ayağıma alıyorum. İkisi aynı anda çıldırırsa da büyüğü ayağıma alıyorum küçüğü de onun bacağına yatırıyom rezil oluyoz artık sığmıyolarda😂😂😂
Elif337798 Aklimideliricem. Ben büyük kızımı besiginde kucuk olanı ayağımda simdi kucuk dis sürecinde çok sıkıntılı oluyor bir sabahları tek uyku yaptırıyorum büyük olana o da çok zor oluyor ikisini aynı anda sallıyorum