seher178 Kızlar bebeğim 3 aylık doğdu doğalı kucakta uyuyo sadece bırakınca maksimum 10dkka uyuyo böyle olupta duzelen varmı bide kucakta emiyo sadece ne yapabilirim lütfen yol gösterin