30 yaşımdayım ve 18 yasımdan beri çekiyorum. Kardılojı dahiliye gitmediğim doktor kalmadı sanki hasta gibi hissediyorum kendimi. Yaşayan geçiren üstesinden gelen varmı ? ve ayrıca terapiyede gidiyorum 40 mg prozac kullanıyorum acaba ilacımmı etkisi yok lustral kulanırdım 100 mg ozaman biraz daha iyiydim anlayamıyorum kendimi be bakmak zorunda olduğum 3 yasında oğlum var hayat zorlaşıyor sonra 2 gundür mal gibiyim