Hanfendi7 benim kizim babanesini pek gormez o yüzden ona kestirmeden nene deyip geciyo ama kendi annemle hergun goruntulu konusurlar anaa diyo ona😄 kolayina nasil geliyosa oyle sesleniyo. Her seferinde hitap ederken ananen, babanen diye soyluyoruz. Sizi taklit ettigi icin oyle soyluyodur. 😊