byzyldz mombabe kullandığınız pişik kreminden ince bi katman sürebilirsiniz kıyafeti yapmış olabilir duş sonrası o katmanlı yerlere nemlendirici sürün mutlaka
winchestera mombabe benim kızımda gıdılı bazen kusmuğu giriyor her gün yıkıyorum bu arada ama boynundan çok huylanıyor açmıyor resmen yıkarkende zorla elimi sokup yıkıyorum bazen pişik oluyor ben bepantol ya da mustela sürüyorum biraz havalandırmaya çalışıyorum geçiyor
mombabe byzyldz duştan sonra yağ kullanıyordum ama bi kaç gün duş alamadım aşıdan dolayı, Mustela kullanıyorum pişik kremi ondan sürüyüm azıcık o zaman
byzyldz mombabe yağları gözenekleri tıkadığı için doktorlar önermiyor mustelanın nemlendiricisi daha uygun
edablt09 Bize doktorumuz hamazinc çinko krem verdi gazlı bez ile sürüp bekletin dediydi bı deneyin isterseniz bizim 2 günde geçti