mavi2601 Aya kadar sakin ağlamayı bilmeyen bebeğim 3. Aya girdiğimizden beri çok fazla ağlamaya başladı 1 saat susturmaya çalışıyorum çok yoruldum niye böyle anlamıyorum bedenen ve ruhen bitik durumdayım ne yapıcam bilmiyorum
ketii mavi2601 ben de aynı durumdayım 3. Aya girişimizle başladı ağlama krizleri. Akşam üzeri başlaıyo gece 12 ye kadar. Emrmek için yatırdığım gibi çığlık çığlığa ağlıyo
mavi2601 ketii evet maalesef memeyi de reddediyor emzirmek kabus gibi her yolu deniyorum emsin diye ama 2 hafta içinde azalıyor
ketii mavi2601 büyük ihtimal gaz oluyor. Bugun ıkı saat ağlamanın sonunda altına yaptı rahatladı. Gülücükler saçmaya başladı. Şimdi uyuyo
mavi2601 ketii her altını açtığımda gaz masajı yapip rahatlatıyorum sorun kalmıyor o konuda deneyebiliriniz
mavi2601 ketii gazı çıkana kadar ama eğer gazı yoksa masaja tepki vermiyor gazı varsa karnina masaj yaparken biraz rahatsız oluyor