Kızlar selam 1 aylık kızım var aşırı gazlı bir insanım hamilelikten hemen önce laktoz intoleransım olduğunu bu yüzden bağırsak floramın bozulduğunu ve laktoz diyeti yapmam gerektiğini söylemişti doktor ama 2 hafta sonra hamile olduğumu öğrendiğim için diyet filan yapamadım gazla yaşamaya alıştım şimdi doğum yaptım 1 ay oldu gazım dayanılmaz bir hale geldi ben katlanıyorum ama bebeğime geçiyor oda aşırı gazlı oluyor huysuz devamlı sadece göğsümde yatarsa karnına baskı olucak şekilde öyle uyuyabiliyor benim gibi olan ve bir çözüm bulan var mı tavsiye istiyorum ben ne yapıcam bilemiyorum bu arada doktorlarda gidicem en kısa sürede ama emzirirken ne verir ne yap der bilmiyorum