Kızlar dün gece 16 aylık kızımın geceleri uyumadığı hakkında konuştuk… sabah erken kaldırmaya karar verdik…. 7 buçukta kalktım öptüm gıdıkladım ağlattım kız uyanmadı 😳😳😳 hayretler içerisindeyim babası öptü kaldırdı salona götürdük gene uyanmadı saat 11 buçuk oldu kız kalk kız uyanmadı yaaaaaaaaaa uyanmıyor yaaaa