ek gidaya gectigimizden beri catlakla ugrasiyoruz.suan 8 aylik bazen kaka yaparken cok zorlaniyo ikiniyo kullanilabilecek butun kremleri kullandim hicbiri fayda etmiyo.cocuk cerrahi da iki catlagi oldugunu soledi o da krem verdi suruyorum ama anlik geciriyo.peynir yumurta yogurt muz ve daha bicok sey icin diyet verdi.emzirdigim icin bende yemiyorum.kendi basina kaka yaptiginda seviniyorum artik.cunku genellikle ben ayaklarini gererek yaptiriyirum fitil ve lavman yasak.bu arada kabiz degil gayet pure kivaminda yapiyo.nasil kurtulucaz bundan bilmiyorum artik o da rahat uyusun istiyorum gaz cikarirken bile ck huysuz