pimiriya İşin içinden çıkamıyorum,. Bebeğim memeye geliyor 5 dk civarı emiyor ve uyuya kalıyor uyandırmak içşn uzun süre harcıyorum en sonunda vakit çok geçtiği için biberonla mama veriyorum ya da sağılmış süt. Bu döngüden nasıl kurtulabilirim
ahlasmomm_ Yanağına nemli pamuk sürüyordum topuğundan uyandırabilirsin demişti hemşire ama uyanmıyordu sürekli sağılmış süt veriyordum bnde vermeyince 45 dk sonra yine uyanıyordu
ahlasmomm_ pimiriya hastanede de ilk gece sorun olmuştu hemşireler alt kısmını soymuştu onu da deneyebilirsiniz ama ben yüzüne ıslak pamuk gezdiriyordum genelde 😊
kuzuanasi Bende sürekli altını soyuyodum uyandırmak için sonra farkettim ki burnunu hafif hafif kaşıyınca uyanıyo😊