Kızlar günaydın, taşınma arifesindeyiz ve özetle kızımın yatağını ayırmayı düşünüyorum yeni evimizde.
Yatağını yatak odamıza kuracağız (montesori yatağı var). Lakin hala gece emen bir bebek özellikle sabaha karşı hep meme de durmak istiyor. Sizler gece beslenmesini nasıl kestiniz?
Ondan erken kalkıp kendime eve zaman ayırmak istiyorum ama ben kalkarsam oda kalkar ve ağlayıp meme de yatakta durmak ister. Ne yapmalıyım?