15 aylık. Emzirmek işkence haline gelmeye başladı artık. Beni meme olarak gördüğüne yemin edebilirim. Kucağıma almaya korkar hele geldim🤦♀️ sürekli emmek istiyor ama sürekli sürekli. Olduk olmadık yerlerde mememi açmaya çalışıyor. 2 dk uzandığımı görmesin üstüme biniyor meme diye. Ayaktayken paçalarımdan inmiyor meme diye. İştahı da iyi ek gıdayı güzel alıyor aslında. Ama asıl sorun şu. Emerken ikisini de açmamı istiyor. Bi birine saldırıyor bi birine 🤦♀️ 20 saniye birini emiyor 20 saniye ötekini. Birini emerken diğerini oynuyor. Diğeri kapalı olduğunda ortalığı yıkıyor aç diye. Her yerde ikisini de açamıyorum ki 🤦♀️ artık eziyet olmaya başladı 😞 memeden kesmek istemiyorum 2 yaşına kadar emsin istiyorum. Nasıl çözüm bulucam bu duruma gerçekten yıldım artık 🤦♀️