Arkadaşlar 11 günlük oldu bebeğim. Benim de yarın jinekoloji muayenem var. Ama doğum sonrası dikişlerim de olduğu için aşağı bölgeyi sadece temiz ve kuru tutmaya çalıştım hiç bakmadım da. tüyler de uzadı farkındayım. Doktora gitmeniz gerektiğinde kişisel temizliğinizi yaptınız mı, yaptıysanız nasıl yaptınız dikişlere zarar vermekten de korkarım bir yandan. Böyle gitmek de istemiyorum, ne yapsam bilemedim :(