asrinhatasi MademoiselleZengin55 kuzenim için ailecek kızılaya kök hücre bağışında bulunduk. Sadece 3 tüp kan alınıyor. Kuzenime kimse uyumlu çıkmamıştı bizden. Kuzenimin vefatından sonra yengem biriyle uyumlu çıkmış 2 3 saat damardan ilik alındı hiç korkulacak bişey yok dedi yengem ki kendisi iğneden korkar da. O yüzden Kızılay’da kök hücre bağışçısı olun bir kişiye umut olabilirsiniz.
MademoiselleZengin55 asrinhatasi Canım çok teşekkür ederim açıklaman için 🙏Gerçekten bir aileye umut,can olucak bu bağış.Daha 7 aylık bir bebek insanın içi dayanmıyor gerçekten.Allah derman arayan herkesin yardımcısı olsun inşallah 🙏
papatyaebru Mikoiledikonunannesi ben bağış nasıl yapılır onu biliyorum uyduğundaki işlemi bilmiyorum canım daha kimseyle uyumlu olmadı bağış için Kızılay’a gidip ben kök hücre bağışçısı olmak istiyorum diyorsunuz onlarda sizden bilgilerinizi alıp kan alıyorlar bu kadar