Arkadaşlar tabiki bebeğin istemesiyle kardeş yapılmayacağını bilecek olgunlukta insanlarız şuan tek çocuğum var ve daha küçük düşünmüyorum sadece gözlemleriniz neler ona göre 19 aylık olmasına rağmen oyun grubuna vb etkinliklere yazdiricam yalnızlık mı çekiyor dusincesine kapıldım