ebru171_ Bu günlerde bebeğim çok huysuz sürekli ağlıyor daha dört aylık ve eli hep ağzında dış etlerine baktığımda alttakilerin ucu beyazlamisti salyasida artınca acaba dişmi çıkarıyor diya bı telaslandim bilen anneler ardim edebilir misiniz
MoonCrystal ebru171_ her huysuzluk diş değil dönemsel büyüme atağı gelisimle ilgilide oluyor . Benim bebeğimde üç dört aydır bu durumu çok yaşadım ama diş yok. Elinle bakıp anlayabilirsin sertliğinden veya çay kaşığıyla tiklat. Görünürde şişlik beyazlik varsa falan o zaman çıkıyor olabilir tabi bu aydada çıkarması normal çünkü ama olmaydabilir anlatabildim mi ki😂
humanur09 ebru171_ diş olabilir biz üçüncü ayımızdan beri sürekli Eli ağzındaydı salyası akıyordu Tam beşinci ayında on gün arayla iki tane diş patlattı
mommommo MoonCrystal o kadar iyi anlatmışsınız ki benimki aynen böyle 😂 Aydan beri diş bekliyoruz şu an 7. Ayında ortasa diş yok
MoonCrystal mommommo hha teşekkür ederim sevindim😄 benimde 9 aya az kaldı ne dış var ne bsey hatta doktoru dedi ki herşeye diş diyorlar bu kadar onemsemem ben dişi bebek bu tek derdi diş değil dedi cikariyorsa zaten daha bariz bir fark oluyormuş sanırım iştah kaybı uyurken ağlama bağırma saçını kulağını çekme gibi o yüzden ben artık tetagil bile vermiyorum boş yere kaç kutu kullandım ha bu defa diş diş diye diye 😂