nisakb Kızlar bebeğim seyrek çiş yaptığı için sünnet ettirdik 1 buçuk aylıkken baya bir süre çok güzel düzeldi tazyikli yapıyordu. Bu 1 aydır çişi yine seyrek gelmeye geç gelmeye başladı başına gelen var mı :( çok yoruldum artık :(