ebrusglm aynı sorun bızde de var, 3 yasımızı doldurduk lazımlık aldık defalarca denedık olmadı, kakası gelınce gıdıp bı koşeye yapıyo bezıne ama tovelete asla gıtmıyo, lazımlıgı fırlarıp atıyo bırde cok sık kaka yapıyo ne yese hemen kaka yapıyo 😔hastalık degıldır umarım