Bebeği daha büyük olanlar için soruyorum. Bebeğim doğduğunda bezler biraz büyük geliyordu şimdi 27 günlük tam oluyor. 1 numara 2 paket bez bitirdik şimdi 3.yü aldım. (70li bir paketi) 4. De sipariş verdim internetten iade etmeli miyim yoksa 4. De kullanılır mı sizce?