Ciğere indiyse kullanmanız gerek, kullanmamak sizin tercihiniz ancak bebeğiniz için kötü bir tercih olur. Enfeksiyon ciğere indiği zaman antibiyotik ile başında tedavi edilebilir, antibiyotik vermediğiniz durumda zatürre, bronşit vs gibi hastalıklara dönüşme olasılığı çok yüksek ve onların tedavisi çok daha ağır. Sizi anlıyorum son yıllarda gereksiz ve bilinçsiz ilaç kullanımı arttı bu nedenle olabildiğince doğal olsun istiyorsunuz inanın hepimiz bunu istiyoruz ama bazı hastalıkların şakası yok. İlaçlar sağlıklı iken zehir sağlıksız iken şerbettir. Lütfen antibiyotiğinizi kullanın🙏🏻