Kızlar bebeğim 3 aylık ama son haftalarda 5 günde 7 günde bir yapıyor. Gazından kaynaklı olduğunu söyledi doktorumuz. Gaz damlası kullanıyorum ama atamıyor eskisi gibi. Başka bir önerisi olan var mı ? Genelde 4. ayda oluyormuş biz 3 te olduk siz oldunuz mu olduğunuzda n’aptınız?