merhaba arkadaşlar bebeğimiz 15 aylık. doğduğundan beri uyku sorunu olan zor bir bebek. ek gıdaya başladığımızdan beri yemek yedirmesi de çok zor bi ama ve hep sabrettim. geçenlerde evde kuzenim de vardı kaç kez denememe rağmen hiç
bir şey yemedi gün boyu zaten çok huysuz da olduğu bi gündü sürekli emmek istedi en sonunda akşam çok sinirlendim mama sandalyesinde yemek yedirmeye çalışıyodum yemedi ağladı ben de bağırdım artık baya ne dediğimi de hatırlamıyorum ama sesimi yükselttim söylendim baya ve o sinirle aşağı indirdim daha çok ağlamaya başladı kendini yere attı ama benim gözüm dönmüş hala söyleniyorum o da ben söylendikçe daha da ağlıyor yerde o sırada kendini o tarafa bu tarafa atar gibi bişeyler yapmaya başladı tam da hatırlamıyorum şu an ne yaptı o an ama onu öyle görünce çok kötü oldum doğduğundan beri ilk defa böyle bişey yaşadı. tabi kucağıma aldım öyle yapınca hemen. sarıldım öptüm özürler diledim ama o kadar o kadar pişmanım ki iki gündür aklımdan çıkmıyor. çok sinirli olduğum için tam ne olduğunu da hatırlamıyorum olayı bidaha bidaha düşünüyorum anlamak için. çocuğuma da ekstra sevgimi göstermeye çalışıyorum o günden beri çok şükür her şey yolunda ama aklıma takılan şey şu sizce bebekler unutuyor mu duyguları anlık yaşayıp geçiyor mu sizce bebeğim unutmuş mudur bu krizi:( gelip beni öpüyor sarılıyor kahroluyorum ya onu hak etmediğimi düşünüyorum