gizcttt Merhaba, Günlük bi rutin akışınız varmı? Varsa neler yapıyo nelere dikkat ediyosunuz? Evde iş odaklı mısınız ? Yoksa Bebeğinizle vakit geçirme odaklı mı?
goktugunannesi33 gizcttt henüz iş odaklı olamadım bebeğim her şeyden önceliklidir benim için iş elbet yapılır uyuduğunda sabah kalkarız hemen alt değişimi vitaminleri vs veririm (6 aylık erkek bebek) sonra emzirme beslenme kahvaltısını hazırlarım hazırda bekler 10 da uyur genelde ya önce yer keyfi yerindeyse ya da uyandığında veririm o sırada ben kahvaltımı yaparım o uyurken öğlene kadar kahvaltılarımızı yapmış 1 uyku uyumuş oynamış yorulmuş olur artık bazen öğlen de uyur o sırada günlük işim varsa önceliğe göre sıralar vaktim yettiğince yaparım mutlaka radyodan müzik açarım her gittiğim odaya götürür orada işimi yaparım sıkılmasın diye saat 16:00 da ikindi uykusu var bazen o uykuya geçişi zor olur ağlar dışarı yürüyüşe çıkarız 5 gibi gelirim hemen yemek yaparım 6 da eşim gelir duş vs alırım yemek yeriz sonra akşam 9-10 a kadar bebeğimizle oynar ilgileniriz onu uyutup anne baba saati yaparız bazen yorgun olursak bizde o saatte uyuruz Not: bu verdiğim örnek bebeğin hasta olmadığı diş çıkarmadığı aşı olmadığı kısaca her şeyin yolunda olduğu zamanlarda ki rutinimizdir diğer türlü hiçbir şey yazdığım gibi asla olmuyor 💕