Bebeğimi sütten keseli 1 hafta oldu . Bugün ağzından ilk kez koku hissettim . Ama yetişkin insanlarda bazen böyle ağızdan ilaç kokusu gibi bir koku gelir ya aynı öyle bir koku . Yemek kokusu gibi değil ilaç kokusu gibi . Dişlerini fırçalıyoruz ağız bakımından sorun yok başına böyle bişey gelen var mı neden böyle bir koku oluşmuş olabilir 🥺