sarah7 İkizlerim sadece mama yiyiyor, onuda deli gibi yiyiyorlardı maşallahları vardı. Dünden beri neredeyse iki kere besledim gün içinde mamaya saldıran çocuklarım yemiyor neden böyle olmuş olabilir keyifleri de yerinde aslında
pembe-patiik sarah7 bebeğim anne sütü alıyor doktorumuz 4 ay kontrolünde artık eskisi gibi çok beslenmek istemez çabuk doyar bu sizi endişelendirmesin demişti. Benim bebeğim 3 buçuk ay memeye bagımlı yaşadı. Ama artık eskisi gibi değil sadece uyurken emiyor. Bizde 4 buçuk aylık olduk. Beslenmesi epey azaldı.