nepenthe1 hiçbir şey için geç değil bir an önce ayırın bence biz 6. Aya girmek üzereyiz uyku kalitesi için birkaç ay içinde yavaş yavaş geçirmek istiyorum önce gündüzden başlamayı düşünüyorum daha sonra parça parça gece uykusu 9. Aya kalmadan alışır inşallah