cansuuy zlynda ve cerazette 2 hap var içerikleri aynı demişti doktorum ikisinide almaya başlayıp hiç ara vermeden her gün kullanıyoruz. Ben ilk zlynda başladım 40 günlerimdeyken ama çok yoğun kanama yaptı 20 gün sürdü bırakmak zorunda kaldım . Doktorumun kontrolünde şimdi Cerazette başladım 4.gündeyim daha bi sorun yok zamanla görücez inşallah bu yan etki yapmaz 🙏🏼