Bebegim 38 günlük hepatit 2.doz icin ne zaman goturmem lazim sglık ocagına acaba ya da doktoru yapar mı ozelde? Saglik ocagindan ariyolar mı benim mi takip etmem lazım? 2.doz 1.ayda yapılir yaziyo internette ben gec mi kaldım o zaman? Haftaya götursem falan? Yardım eden kimsem yok bu konuları bilmiyorum kusura bakmayın ilk bebegim