Arkadaşlar, oğlum 2 yaşında ablamın evine gitmek istemiyor herkese bir şekilde gidiyor rahatsız olmuyor ama ablamın evinde çok ağlıyo girmek istemiyor oldu ki girdi eve git diye ağlamaya başlıyor. Hemen tabiki eve dönüyoruz. Sorarsanız Evleri sıfır yani eski bir enerjide yok oğlum hiç yalnız da kalmadı hep yanındaydım. Nedenini merak ediyorum. Zaten artık bir süre uğramamaya karar verdim. Bazıları evde kötü enerji varlığını hissedebiliyor çocuklar diyor bende böyle olabileceğini düşünüyorum sizce nedeni ne olabilir ?