Gizmokzilla sjsjsjjs yağlı egzama olsaydı daha mı memnun olurdum bilemedim şu an saç derim kupkuru ya mahvetti valla 🤦🏼♀️
catgirlmoms çok teşekkür ederim geçti gitti benim dilerim sizin prenses bunlara maruz kalmaz size de çok geçmiş olsun 🌸
bencorapkadiniyim_ var diyen de var yok diyen de ben doktora göstermeden emin olamıcam valla bi görümeyim bakalım ne dicek 😏
Nur2009 kesinlikle stres çoğaltıyor canım ben de stres yapınca daha çok tutuyor kafamı 🤦🏼♀️
_kiids hah işte benim de öyle önlerde başladı bu sefer ben bi ara kesin geçer düşüncesiyle bebem 6 aylıkken saçlarımı sıfıra vurdum baktım kel kafamın her yeri kıpkırmızı yara ve kabuk kabuk dökülüyordu çok kötü oldum öyle görünce ağlamıştım baya 🥺
babymamma kuzum valla annem bizi kaynar suyla yıkardı temiz olalım diye bilmiyorum bu doğuştan gelen bişey mi yoksa annemin kaynar suyla yıkaması yüzünden mi oldu şu an düşünüyorum 😂 ben genç kız olduğumdan beri sıcak suyla yıkamıyorum ona rağmen hep var. Bi de bişey sorcam saç kremi saç diplerine sürünce dökülme yapıyor diyorlar sen de olmadı mı ?
missozge evet işte o şampuanı uzun zaman önce önerdi biri kaydettim trendyolda o ara saçlarım kendiliğinden temizlenince almadım kalsın dedim o zamanlar 800-900 civarıydı şimdi 1300 bişey olmuş fiyatı. Ama baya etkiliymiş.
Alpmomy vichy dercos öneriyorlar canım trendyoldan bak bi