bencorapkadiniyim_ bi bakayım canım konazol kullanmıştım ama kullanmayı kesince yine çıkıyordu 🤷🏼♀️
Minigim2 ay evet stres yapınca iyice artıyor ya 🤦🏼♀️
Suphiye_mila13 pembe kapaklı konazol vardı kuzum onu kullandım ben ama kesince yine arttı hep yara oluyor kafam yazın rahatım bahar ve yazda yok ama sonbahar kış dönemi gelsin istemiyorum 🤦🏼♀️
sema2521 hah benim de işte sonbahar kış dönemi berbat geçiyor benim kullandığım şampuanlar da hep geçici yöntem😞
niluna yaaa çok geçmiş olsun canım inşallah düzelir yüzünde bi daha çıkmaz 🙏 dediğin gibi doktora gidicem her sene çekiyorum mahvoldu saç derim ya yağlansın diye dua ediyorum kupkuru şu an ve saçlarımın nemini de alıyor saçlarım ağırlaşıyor kuruyor egzamadan dolayı 🥺
Dogacelik onu ilk defa duydum dur bakıcam canım çok sağol 🌸
alpsmother_ konazol aldım canım o da geçici yöntemdi 😏