Kızlar prezervatif yırtılmış bunu fark ettiğimizde olan olmuştu. Bende daha önceden doktorun yazdığı doğum kontrol hapı vardı (DROSPERA) ama kullanmıyodum bunu şimdi içsem bi işe yarar mı sizce yani ertesi gün hapı yerini tutar mı. ? Of çok korkuyorum