nebsc benim de aynen böyleydi aşağı yukarı.İlk üç ay, aylık 1 kg ala ala devam ettik.Siz annnelik güdülerinize güvenin.Oyle doğduğunu düşünüyorsanız ve mutluysaniz genele kulak vermeyin.Bebeginiz ve kendinizle alakalı genel tutumunuzu böyle ayarlarsanız, her anne ve her bebek farklıdır çünkü, hisleriniz ve bebeğiniz sizi az çok yönlendirecektir.Akışta kalın yeter 🌸 Allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin