Tam aynı şeyi yazmaya gelmiştim ki benden önce davranmissiniz valla bizimde aynı şuanda zorla uyuttum gece uykusuna geçmesi de çok zor oluyo bu saat ettik yine erken uyutamiyorum hiç bir şekilde uyumaktan mutlu olmuyo en son yine emerken buluyoruz kendimizi çok zorlanıyorum