Selam kızlar markası misvak hatun olan udi hindi yağını damla olarak burnuna damlattım ve bi çay kaşığı olarak içirdim . Kullanan var mı ? İlk günden ishal oldu oğlum 2,5 yaşında bende kullandım bağırsaklarom baya hareketlendi durumu yaşayan var mı ?