Aslim Ben ayağımda sallıyorum genelde uyuyunca yerine koyuyorum emzik konusunu da şöyle yapıyorum her uykuda kundak yaparım uykuya dalınca kundağı açarım emzikte veririm uyku geçince onu da alırım kalkar gibi oluyor sallamaya devam ediyorum ve uyuyor yine. Gece yatarken emzik verilmemesi lazım zaten düşünce uyanır diye.