sek_kahve ben bunları 13-14 yaşında biliyordum diye. Çünkü merak etmiştim, o yaşta kızlık zarının esnek bir şey olduğunu, her ilişkide yırtılmayabileceğini bu yüzden kadın cinayetleri işlenebileceğini öğrenmiştim mesela.
Yargılamak değil, lütfen yanlış anlaşılmasın ama o yaşlarda bunları bilmeniz şaşırdım. Annem benim kızsal mevzuları rahatça konuşabileceğim biri olmasına rağmen ne o anlattı ne ben bu konularda soru sordum. Kızlık zarının esnek olabildiğini vs 24 yaşımda nikah için kan verdiğimizde hemşireyle oturup konuşmuştuk, aile planlamasına dair vs bilgilendirme yapılırken. İlk defa o zaman duydum.