Benim bebegim 32 haftalık doğdu 11 gün yoğun bakımda kaldı ilk 3 gün solunum sıkıntısı vardı entübe ettiler göbek bağından serumla beslendi. Hiç üzülmeyin hepsi geçiyor stres olmayın sütünüz gelmez sonra onun size ve anne sutune ihtiyacı olacak. En kısa sürede size verirler bebeğinizi içinizi rahat tutun.