supermomi Arkadaşlar kullanıp memnun kaldığınız, bebeğinizin iştahla içtiği bir biberon var mı? Ankette yoksa yazabilirsiniz…
asminmom supermomi Bebeğime 6 aya kadar zor durumlarda mama takviyesi verdim dışarıdayken işteyken vs. Zor durumlar haricinde emzirdim şu an 11 buçuk aylık 7 aylıkken biberonu almadı. Ama meme reddi de olmadı hiç Lansinoh biberon kullandık çokta memnun kaldım.
Asyaveannesi04 supermomi mimijumi pek bulunan bir ürün değil maalesef avusturya menşei olduğu için sağıp sadece bu biberonla içerebilmiştim meme reddi olmadan
imaddesi Ben nuk kullandım diğer markalar hakkında bilgim yok. Nuk anticolik cam biberon çok memnundum. Meme reddi yapmadı şu an sadece meme emiyor. Biberon vermedim yaklaşık 3 aydır
G123l Dr Browns kullandım tavsiye de ederim çünkü gazlı biberon yani gaz önleyici ve kesinlikle çok işe yarıyor bebekte gaz yapmıyor biraz pahalı ama çok iyi ben hiç gaz sorunu yaşamadım çocuğumda
G123l supermomi ben doğduğundan beri verdim başta onu vermiş olduğum içinde direk tuttu sıkıntı çıkarmadı şükür