sema2521 Kızlar bebeğim 7 aylık ek gidadayiz ama oldum olası zeytinyağınim tadını ve kokusunu sevmiyorum çok ağır geliyor bana sanırım kızımda öyle geliyor ve yemiyor kabızlık durumu olursa çözümü olan var mı
mami68 sema2521 denemen gerek oğluma hiçbişey fayda etmedi zar zor şimdi zeytinyağ içiriyorum düzeldi biraz
amansallagitsin sema2521 lavisar markasini deneyin. Guzel organik asit degeri bebekler icin. Sizin aldgnz sanrm asit yuksk. Kabz icinde kefir sade olani icirin hindistan ceviz yagi verin kabzlga iyi gelir kayisi verin
sema2521 mami68 yemekten sonra çay kaşığını tam doldurmadan veriyorum yemekle verince yemiyor yemekte boşa gidiyor
sema2521 amansallagitsin teşekkür ederim 💖🫶 bı kaç yerden organikediye tanıdıklar getirdi o kadar özellikle internet üzeri istemedim 💖
momeymen sema2521 ben öğrenciyken aldığım yağ kötü kokardı şok olurdum nasıl yiyorlar diye. Evlendim eşim egeli öyle güzel ki yağ
momeymen sema2521 köylülerden alıyoruz biz onların kendi zeytini fabrikaya veriyo yap alıyo biz de tanıdıklarıdan satın alıyoruz aynı köylü