Merhaba annelerim..
Uyguladığımız yöntemler..
Sarımsak limon bal
Suluğuna taze zencefil koyma
Serum fizyolojikli ilaçsız hava
Perşembe günü bunlar şikayetler çarşamba başladı sonra balgam söktürücü iburamin ve bunlar burna okyanus suyu fısfıs
Bugun burnu asla rahatlatamadım sümük burunda ama öyle tıkalıki sümkürwmiyo bile nefes geişi öyle yok hastaneye gittik..Ateş varmı yok dedim olacak gibi dedi antibiyotik verdi iliadin ve bir balgam söktürücü ile.. Şimdi bilmişlik yapmak için konuşuyorum ama antibiyotiklik bir kötülükde değil çocuğum (yaşı4).Ve ven bu gece antibiyotik hariç verdiği ilaçları kullandım hava sarımsak bal limonl krışımı yaptım verdim ama burnu ne nebül nede sprey açtı bu geceyi rahat geçimesi içinne yapabilirim burnuna..Soğan karanfil yapınca hiç uyumuyo çok ağır geliyo onu yapamıyorum..Lavanta yağı sevmez ondanda uyumuyo… şaşırdım vicdanından yandan tito beni doktoru dediği yapmadığım için sizin yöntemler nedir…